Tisdag

Min dag har bestått av inlämningar och uppsatser hela dagen. Riktigt trist! Från att ha börjat klockan 8.10 imorse och pluggat som en galning hela dagen + en timme efter skolan och ytterligare några timmar här hemma. Det är inte okej! Det jag ända jag ägnar min tid till är pluggande, hinner bara äta imellanåt. Men på fredag så ska jag och Julia ÄNTLIGEN ta tag i träningen på riktigt! Nu ska det bli ändring helt & hållet. 
 
Annars idag så har dagen varit riktigt dålig, jag och Louise har gått runt i skolan och varit så arga, alla förstörde våran dag, ingenting fungerade för oss! Usch. Åkte hem och sov en halvtimme, och nu sitter jag här med min uppsats som tar år och dar, men imorgon är det en ny dag! Hoppas ni har haft en toppen tisdag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0