OSKAR LINNROS!

Godkväll alla godingar där ute! Har ni haft en bra kväll? 
Idag har det varit en riktigt lång dag, kände mig alldelse för trött för skolan idag, även fast det var fredag. Vi fick även lyssna på en föreläsning om hur en kille har skapat sina egna designade appar, riktigt intressant! Klarade mig igenom dagen, och sen åkte jag hemåt! En timme hann gå, sen fick jag ett ryck och gick en liten powerwalk för mig själv! Sen fixade jag mig inför kvällen. Mötte Julia & Christoffer i stan och sen åkte vi mot grönan och kollade på Oskar Linnros! Lika bra live. Han är en stor FAVORIT! Åkte hem lycklig, träffade även på en gammal klasskompis vid tunnelbanan som jag inte har träffat på år och dar! Det är sick vad alla har förändrats sen tallbacka tiden.. Nu ska jag strax lägga mig och kolla på några avsnitt av O.C!
 
Imorgon går tåget 11.20 mot Västerås, där jag och min mamma ska träffa min barndomsvän Richard & hans mamma! 2 år sen vi träffades, så det ska bli riktigt kul! Hoppas ni har haft en toppen fredag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0