Min helg!

Godkväll! Bloggningen har varit lite uppochner, men jag har haft en hel del att göra.
 
I fredags så åkte jag till min favorit tjej Julia och käkade tacos med henne & hennes fina familj och sen så åkte vi till Grönan och kollade på NAUSE. Så himla mäktigt! Senare blev vi bjudna på en fest, blev lite rörigt men lyckad till slut! På lördagen så degade jag hela dagen och senare på eftermiddagen åkte jag och mina föräldrar till IKEA och beställde hem min säng och köpte små saker, och sen käkade vi även middag där också! Efter det åkte jag och träffade en kompis, och nu sitter jag här hemma och min säng har precis kommit, nu har jag och pappa en hel del saker att göra! Ska bli så himla skönt att få sova i en NY & skön säng! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0