Lördagsträning, mat och balkongmys!

Godkväll! Har ni haft en bra lördag?
Igår så kom Sara hit efter Idol, och vi låg bara och pratade och somnade innan 12. Vi gick upp i skaplig tid och åkte in till stan och kollade runt, jag blir galen på folket här i Stockholm, alla springer på varandra och stressar. Sånt ogillar jag, vill flytta till en mindre stad. Jag vill bli 18.
 
Klockan 3 mötte jag min babe Julia i Fridhemsplan och så käkade vi lite standard mat, (Mc 'D) klockan 4 var det dags för ett Jympa pass! Hade riktig träningsvärk imorse och när jag tränade blev det ännu värre, men kändes så skönt efter. Nu ska träningen tas på allvar! Vi åkte hem svettiga till mig och tog en varsin dusch och sen käkade vi världens absolut godaste mat. TACOS! Proppade i oss så mycket som vi orkade, sen satte vi oss på balkongen och myste med poppcorn och choklad som pappa kom hem med idag! Underbar dag med världens bästevän. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0