Jobbig tisdag

Godkväll! Har så himlans mycket i skolan nu. Hinner knappt sitta vid en dator längre, kommer hem rätt sent på dagarna, och då hinner jag bara sätta mig och plugga och sen äta middag och sen måste jag ipricnip gå och lägga mig. Jag är så stressad, mitt huvud gör bara ondare för varje dag. Det här är bara för mycket för mig just nu... Men snartsnart är det äntligen helg, vilket jag behöver!
 
Jag kom nästan precis hem, vi var och fixade ett överkast till min nya säng på Ikea i Jakobsberg & sen lämnade vi mormor på vägen, och jag övningskörde hela sträckan och så parkerade jag in på våran parkering idag. Att parkera överhuvudtaget är det värsta jag vet, men pappa fick mig äntligen att göra det idag, och jag är faktiskt stolt över mig själv för en gångskull! Nu sitter jag i mitt rum och funderar om jag ska hoppa in i duschen eller inte? Har nämligen idrott och vi ska springa, och jag vet inte hur jag ska göra.. (Haha)) Nu ska jag bara dega i min säng och lägga mig riktigt tidigt ikväll! Hoppas ni har haft en toppen tisdag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0