Imorgon är en bra dag!

Imorgon är det nog en sån dag som gör alla lyckliga på något sätt? Jo, det är ju fredag och jag ska gå på Oskar Linnros på Grönan med fina vänner! Sitter och lyssnar ihjäl hans låtar, hans röst och texter är bara för bra... Jag får rysningar! Faktiskt så är det första gången jag ser honom LIVE, så det ska bli riktigt kul! Annars idag så har dagen varit katastrof för mig.. Ingenting har gått som jag har velat. IBLAND går min lärare mig på nerverna... Jag har även så mycket inlämningar så jag snart blir galen! Men imorgon är det fredag och ÅÅÅH så mycket som jag har längtat. Jag vill även börja träna, men jag har inte pengar till det. Vilket är surt.
 
Nu ska jag plugga och sen blir det att sova tidigt ikväll! Hoppas ni har haft en toppen torsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0