Gårdagen + söndagsångest!

Godmorgon! Vaknade för en kvart sen. Idag är en sån dag man bara ska ligga i sängen och glo på film och äta massvis med onyttigt! Jag måste även göra klart några uppgifter, som är mindre kul.. 

Igår hade jag en super trevlig kväll med min barndomsvän! Jag och mamma tog tåget upp till Västerås så vi var där runt halv12! Sen käkade vi lunch och sen åkte vi & handlade det gamla vanliga. MAT! Senare gick jag och Richard ut och sen träffade vi på några av hans kompisar, så vi satt där i några timmar & pratade med dom, sen åkte vi även lite moppe! Sen satt vi hans rum och bara pratade tills klockan blev 11 då jag och mina päron åkte hem! Däckade både i bilen och sen när vi kom hem. Riktigt bra dag!



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hej! ja det hade jag och match idag :D själv då?

2013-09-15 @ 15:53:17
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0