FREDAG!

Godkväll! Jag är helt slut, men riktigt nöjd efter dagens första träning efter ett långt uppehåll! Har fixat så jag kan plugga upp min grundengelska, så slutar 16.30 på måndagar. Vilken mardröm! Men det är värt det, måste fixa min engelska, efter alla mina tuffa år! Kommer kännas riktigt bra efteråt. 

Annars idag så dagen varit helt okej, mycket stress och annat! Fick ingen lunch i skolan idag, pga av att jag glömde mitt matkort hemma... Så satt på lektionerna och var vrålhungrig, sen när jag kom hem efter träningen så PROPPADE jag i mig massvis med mat! Älskar mat! Nu ska jag titta på Idol, sen hoppa in i duschen snabbt & sen kommer Sara över hit och sover här. Mysis! Hoppas ni får en toppen kväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0