BESLUTÅNGEST

Jag har haft sån ångest över att inskaffa en skinnjacka i år, har varit inne på varenda affär i Liljeholmen och i stan men hittar verkligen ingen som passar mig. Beställde en skinnjacka från h&m strax innan jag åkte till Öland, under sommaren alltså, och den kunde jag inte lämna tillbaka när jag kände efter att den inte passade mig + så var den lite stor i armarna, men nu har äntligen har Julia tagit över den! Så det känns riktigt bra.
 
Nu är det bara att forsätta att leta som en galning efter en skinnjacka.. MEN jag har även funderat länge om det är VÄRT att köpa Kenzas gamla modell? Jag är så kär i den, har varit i affären och provat den och den satt super bra och jag bara älskar den... men då är frågan är det värt pengarna? Jag har sån bestlutångest.. Hjälp mig! Hur skulle ni gjort? 

 

Kommentarer
Postat av: Juliaa

jag har samma problem, jag vill också ha kenza 3an, men jag vet inte om plånboken säger ja :(

2013-09-01 @ 22:55:52
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Postat av: Juliaa

Tack föresten! ;)

2013-09-01 @ 22:56:02
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se
Postat av: Johanna L

svar: Vad kul! Idag har jag bara gått i skolan och sen chillat hemma ;) Du då?

Den är riktigt snygg den jackan, svårt val! :/

2013-09-02 @ 16:50:51
URL: http://johannalovisa.blogg.se
Postat av: Sanna

Spara till London-resan!! ;)

2013-09-02 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0