Lördag


 
Idag är det lördag men känns mer som söndag..Men det är ju en positiv sak! Igår var jag på halloweenparty med fina vänner. Hade super kul, riktigt bra slut på lovet! Vad hittade ni på under halloween?

Jag och Julia blev hämtade av min pappa senare på natten, och jag fick panik när jag kom hem, hittade inte min ''bettskena'' och var rädd att jag hade glömt den i Linköping hos min syster, tänkte ringa henne 3 på natten, men kände att det inte var en sån bra ide.. Så fick sova utan den inatt, vilket gjorde att jag har sån huvudvärk idag, och sen hittade jag den under sängen imorse.. Haha!

Kvällen blev riktgit bra. Idag mår jag som en kung! Ikväll blir det bara att dega hemma och umgås med mina päron och äta favoritmaten! TACOS. Imorgon ska jag i alla fall färga mitt hår och bli lite fräsch till skolan och tills praktiken börjar! Jag är riktigt taggad för prakik faktiskt.. Ska bli spännande!! Nu ska jag dega framför en film, hoppas ni får en toppen lördag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0