Före&Efter bild från igår!

Igår vid halv 9 åkte jag hem till min underbara vän Julia och hon slingade mitt hår och vi var HELT FÄRDIGA klockan 1. Då jag blev hämtad av mamma! Satt och halv sov medans Julia höll på med mitt hår, att hon stod ut i tre hela timmar, men jag blev så nöjd! Riktigt proffs! Sov bort hela dagen idag, och nu har jag gosat ner mig i min säng med varmchoklad och håller på och skriver klart mitt barn&fritids arbete, och sen är jag pluggFRI! '
 
Nu är snart höstlovet slut, men åh vad mitt höslov slutade bra!! Imorgon är det skola, och sen resten av veckan så börjar jag min första vecka att praktisera med 6åringar! Det ska bli så spännande! Nu ska jag vänta på käk och forsätta plugga och sen ska jag nog kolla på Solsidan och fixa lite saker inför imorgon! Hoppas ni har/haft en toppen söndag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0