1 November

Godmorgon! Redan 1 November, vid den här årstiden ska det ju finnas snö på marken.. Och det är bara lite mer än en månad till Julafton.. Helt sjukt!

Igår gick jag och sis  en liten sväng ner till stan här nere i Linköping, kollade runt i lite affärer och köpte hårfärg till mig & jag kollade på ''Thomas Sabo'' armband + berlocker, har bestämt mig vilken storlek jag ska ha på armbandet så det känns skönt!  Annars så var vi bara hemma igår och tog det lungt vår sista kväll tillsammans! När klockan har slagit 12.15 så går min buss härifrån till Stockholm igen! Tråkigt... Jag vill inte hem! Men jag får se till så att det inte dröjer alldelse för länge innan vi ses igen! Sis, du är den bästa.Glöm aldrig det!
 
Ikväll så ska jag och mina fina vänner iväg på ''Halloween party'' i Tyresö! Det ska bli riktigt kul faktiskt. Så den här helgen innan skolan börjar kan nog sluta bra ändå, trots att jag börjar bli sjuk.. Menmen! Nu ska jag ta & packa och se till att jag har med mig allt och dega tills jag måste iväg mot bussen! Hoppas ni får en toppen fredag. 

Bjuder på en bild på mig och min fina 2åring! (Dåligt med nya bilder)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0