Vad jag än gör, så ska jag aldrig låta dig trycka ner mig.

Godkväll! Min käre vän tyckte jag var riktigt dålig på att blogga, så jag kände att jag kunde slänga in ett kvällsinlägg denna lördag. Jag började skolan i torsdags, dock var det bara en timme, men det kändes skönt att få träffa alla sina vänner igen! Igår (fredag) så skulle vi ha en dag med alla ettor för att lära känna varandra, och det var 4 från tvåan och 4 från ettan, och jag var med Michaela och Kevin & vi fick ett papper med massor ställen vi skulle besöka och ta kort på, och sen fick man poäng för det, vi började klockan 10 och skulle vara tillbaka till skolan vid 2. Vår grupp var as roliga faktiskt! Vi fick besöka kaknästornet helt gratis & så fick vi se Robin Stjernberg spela två låtar LIVE. Så det blev faktiskt en bra dag tillslut! Åkte hem vid 3 och var bara hemma hela kvällen, riktigt skönt! 
 
Idag så degade jag på förmiddagen och sen runt 3 tiden åkte jag och pappa & övningskörde lite, runt om här i Solna. Tränade mest på att backa i parkeringsrutor, det jag måste träna på mest just nu. Allt annat flyter på ganska så bra. Ska faktiskt sätta mig och kolla igenom körkorts boken nu och kolla om det finns lite frågor som jag kan plugga på! Hoppas ni får en forsatt bra lördagskväll! Lovar att uppdateringen blir bättre och ni ska få massvis med bilder sen. Love!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0