Göta Kanal

Godkväll!
Ligger här i Linköping i min syster's otroligt sköna soffa. Kollar på O.C och njuter lite för hur bra dag jag har haft! Runt 11 imorse var jag och Sanna på vift med den lilla röda bilen som Sanna har fått låna av hennes kompis! Vi åkte först en sväng till Göta Kanal, och hade en liten picknik & bara myste! Sen spelade vi en omgång äventyrsgolf, som jag självklart förlorade på.. Haha!! Sen åkte vi till Smultronstället som ligger i Söderköping! Super mysig liten by, och där käkade vi den godaste glassen jag någonsin har ätit! Tipsar verkligen ''Smultronstället'' senare gick vi runt & kikade runt, och hittade ett halsband för 10 kronor! Bra inköp.
 
Ikväll har vi bara tagit det lungt framför O.C! Imorgon åker vi hemåt till Stockholm, tråkigt nog.. Jag trivs så himla bra! Och skolan börjar nästa torsdag. NEJ, jag får ångest.. Hoppas ni har haft en toppen dag!

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0