MÅNDAG

Godkväll! Nu är måndagen snart över. Var riktigt segt i skolan idag, men det är det nästan alla måndagar. Fick även veta att vi börjar runt 8 på morgonen alla dagar förutom måndagar.. Japp! Det är bara att gilla läget, typ.
Men jag är faktiskt riktigt taggad på praktiken, det är typ det bästa med mitt program! Annars idag så har jag bara degat hemma och sen gick jag över till min fina vän Sara och vi hade vårat lilla tjej snack som vi alltid har när vi ses, och sen så kollade vi även på idol med hennes kusin som var med i antagningar! Haha!! Sen gick vi ut på våran promenad med Zorro! Nu är jag hemma och ska strax sova, börjar 8.10 imorgon!! Vilken mardröm... Hoppas ni har haft en toppen måndag!


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A W L

Svar: Vad härligt att höra att allt är bra med dig! Imorgon, så ska jag inte hitta på så mycket, åka till skolan och sedan till stallet, själv då? ♡

2013-08-26 @ 23:12:04
URL: http://isabellawl.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0